Tuesday 17 December 2019

Perempuan Dari Neraka!!!



Semalam aku rasa 
nak naik hangin..
Tp aku control ...


Kalau korang dpt baca
hati aku.. korang tahu la


Struggle is real..


Pantang aku tgk org biadap
Org biadap, x layak dilayan dgn baik.
Sama ada reply dgn kasar
Atau x reply langsung..
Itu je pilihan yg ada...



Alang2 kalau dah reply tu
Semua perkataan akan keluar
Yg aku sendiri rasa mcm bukan aku
Tp bila dah keluar perkataan pelik2
Tu maksudnya aku sgt2 marah..


Aku cari kau sampai jumpa!!
Kalau ada clue senang la..


Kalau kau boleh malukan orang,
kau pun patut rasa dimalukan
tu macam mana!!


Kalau aku nak buat lagi jahat, 
siap la org tu sampai family dia 
aku cari utk dedahkan perangai buruk
dia menghina orang lain...


Pada pendapat aku.. perbuatan dia
Sgt2 biadap!!!


Muka mcm perempuan lindungan kaabah
Tp perangai mcm perempuan dari NERAKA!








No comments:

Post a Comment