Saturday 28 December 2019

Wah..!



Aku pegi kuaters aku tadi
Nak kemas rumah sikit sebelum
start kerja..


So next week aku x payah la
penat2 mengemas...
Datang dan boleh berehat dgn tenang..


Tadi ganti langsir baru..
Yang aku beli masa sale 12.12
Sapu and mop lantai...
Dan bersihkan filter aircond


First time aku buat kerja ni
Senang je rupanya ...
Ni kan kerja lelaki ...:
Tp mudah je .. org perempuan pun boleh..







2 tahun x pernah bukak badan aircond
Nahhh.. kekotoran degil dia..
Mmg tak boleh bawa bincang..
Banyak debu


Patut aircond x rasa sgt lately!!!


Pas keluarkan filter tu..
Aku basuh guna span dkt sinki


Bersih dah ... :)


Fuh sumpah letih gila
Letih kemas rumah
Letih drive

Bayangkan gerak kul 7.30am
Balik semula ke rumah almost 7pm


Aku x sempat buka sosial media sgt



No comments:

Post a Comment