Friday 1 November 2019

Terjumpa Ubat Jerawat Yang Berkesan








Tgh kemas meja terjumpa ubat jerawat
Yang berkesan yg aku makan dulu..
Skrg dah x makan dah..
Sbb aku rasa muka aku dah kurang
jerawat yg besar2 mcm dulu


Nama pil ni DOXYMYCIN
Hanya ada di pharmacy..
Aku pernah beli dkt Shopee
1 papan ni x sampai RM6 kalau x silap
Tp kalau beli kat pharmacy tempat aku
RM5 dulu.. skrg tak tahu brapa
Tp murah je kan???

Actually ini ialah antibiotik
Menurut pharmacist tu la

Satu lagi jenis pil jerawat 
nama dia Total Image..
Yg ni boleh cari kat Watson


Siapa ada masalah jerawat 
Korang boleh la cari pil dkt pharmacy
Jgn guna krim kosmetik 
yg dijual oleh peniaga2 di sosial media
Dorang tu nak melariskan produk je..
Nanti makin teruk muka
sbb cuba macam2 jenis krim

Dapatkan nasihat pakar gaisssssss




No comments:

Post a Comment