Saturday 8 February 2020

Kirim Surat








Dah lama x guna pos biasa ni
Setem2 bagai ni...
Saja tak nak cepat
And seprais letter utk member


Boleh je nak guna pos laju
Tp x nak la utk yg ini...


Kalau pos laju penerima terus tahu
siapa yg kirim bila tgk slip
pos laju..


Kalau pos biasa ni.. 
Dia kena bukak dulu baru dia tahu
Tu lebih seprais lagi kan hahaha!!
Tp mmg lambat la..
And berkemungkinan x sampai..
Tak tahu ... dan redha je...
Kalau sampai.. Alhamdulillah..
Kalau x sampai pun.. x pe..
Tak terlalu penting..


Dan saja nak mengembalikan zaman
kirim surat menyurat... LOL 🤣🤣



Kalau mcm org pos utk aku..
kalau pos laju.. TRACKING number 
memang kena bagi.. sebab
pos laju x hantar sampai tempat kerja
And kita kena collect dkt pos office..
Luar bandar.. biasa la..


Kalau alamat rumah pun susah jgk..
Sbb rumah aku selalu siang x ada org
Lepas waktu pejabat baru ada org..
Pos laju x dpt hantar...


Selalu aku guna alamat tempat kerja
Sebab masa aku 5 hari seminggu dkt sana
Tak kisah kena collect dkt pejabat pos..
Dah biasa... beli barang shopee pun
Hampir setiap hari keluar pegi amik
kiriman di pos laju... sampai aku dikenali
dkt pos laju tu hahaahahah






No comments:

Post a Comment