Saturday 11 January 2020

Knapa Raff Special







Satu2 nya kawan yg aku
selesa bercerita


Yang selalu bagi tazkirah

Yang selalu wish ..
Hampir setiap hari..

SALAM SUBUH
GOOD MORNING
SELAMAT BERTUGAS
SELAMAT BERIBADAH
GOOD LUCK
YOU CAN DO IT
KAU SIHAT?
DAH MAKAN?
MAKAN APA TADI?
TENGAH BUAT APA?
DAH SOLAT?



Selalu bertukar pendapat
Yang selalu bagi macam2 tips


Org yg banyak bg semangat
Terutama bila aku stress pasal kerja


Org yg buat aku kembali bersemangat
bila aku rasa useless...



Mcm tu jgk aku...
tempat utk dia bercerita
dan akulah jugak yg akan
bagi sokongan padu pada dia
dalam apa2 hal ... 

Good luck utk PhD kau!! 


Kalau kau dah dkt tempat baru
Kau akan jumpa org2 baru...
Kau akan lupakan aku ...


Aku dah penat jd org yg dilupakan :(







1 comment:

  1. izin share ya admin :)
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Line : agen365
    WA : +855 87781483 :)
    Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)

    ReplyDelete