Wednesday 1 January 2020

Page 1 Of 366


Happy new year


Aku tido awal mlm td
Tahu2 je tgh mlm
dgr mercun.. meriah pulak
tahun2 sebelum .. sendu je kawasan n

Birthday aku okay je
Aku happy...  :)
Tp aku sedih sebab terpaksa 
balik ke tempat kerja


Kalau x, mesti mak aku masak best2 


Tp xpe la..
Dpt wish dari org2 yg penting
dalam hidup kita... dah buat
kita happy :)


Actually aku tgh text dgn Raff
Raff ni ada depression



Member dia meninggal sebab depression
Dan dia masih rasa bersalah sebab
tak dpt bantu kwn dia..


Dah la dia tinggal sorang
Risau laaaa.....






1 comment:

  1. izin share ya admin :)
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Line : agen365
    WA : +855 87781483 :)
    Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)

    ReplyDelete