Saturday 13 June 2020

Mcm mana lagi..



Hurm mcm mana lagi 
nak naikkan blood pressure ni supaya normal
Aku rasa aku dah ikut amalkan
apa yg aku baca..


Contoh jenis2 makanan semua..
Still susah nak naik ke paras normal



Org lain risau darah tinggi
aku ni plak opposite case!



Tahu tak semalam,
nurse tu suruh aku minum air
suam sampai 500ML utk naikkan
semula BP aku tu..time aku pening
rasa nak pitam tu


Tp berkesan okay..
Kalau korang rasa pening2
(Kurang oksigen) minum air suam
banyak2... mmg terus okay lepas tu..


 Tp BP aku naik sikit je.. tak sampai 90
tapi pening tu hilang la lepas minum
bergelas2 air yg di bagi nurse tu..


Mungkin korang boleh amalkan
Kalau ada org mcm nak pitam,
Means dia kurang oksigen..
Kena bagi minum air suam
bergelas2 sampai 500ml
size air mineral botol kecil..


Mcm tu yg nurse buat semalam..


Dan jgn suruh orang tu tutup mata
Kalau tak dia akan pengsan terus..
Kena suruh dia bukak mata...


Kalu tak, dorang mungkin kena
tambah air guna yg gantung yg selalu
dkt hospital tu... 



Kerja besar plak .. tak mahu la
mcm org kena tahan dkt wad je



No comments:

Post a Comment