Monday 12 October 2020

Tido Lambat



Layan Immortal Songs dulu
lepas tgk GV td... tgk dkt youtube


Minggu ni best sebab lagu2 Fauziah Latif
Lagu dia semua best !!
Sebab tu wajib tgk minggu ni
Artis pun best minggu ni


Ternyata tak mengecewakan!
Utk minggu ke7 ni
Aku suka Ernie Zakri dan Layla Sania
Tp Syamel yg menang tu pun
kongsi markah dgn Ernie sampai FL kena pilih



Layla Sania mungkin org masih tak kenal
Markah dia kecik je
Tp arrangement dia td best okay..
Kalau aku jd penyanyi, 
Lagu aku nanti aku nak versi mcm tu
Hahaha!!!


Dia perlu nyanyi lebih santai
Sebab arrangement tu ala2 jazz
Sebab mood lagu yg disusun tu mood happy
walaupun lagu sedih!!!
Gubahan Rindu Puisi Syahdu kottttt
Lagu fav aku.. kena plak arrangement mcm tu
Mmg aku suka laa


Mcm Ernie, mood lagu happy
Walaupun lagu asal sedih.. dia boleh 
menghappy kan lagu tu.. versi POP+Ballad
Mmg best lagu Setia Ku Korbankan tu
Aku bayangkan cerita indon
Style pop tu selalu dlm ost movie indon
Fresh laaa.  Korang kena tgk ..


Khai Bahar and Adzrin pun best
Khai Bahar nyanyi lagu Enggan versi Jazz
not bad! Best jgk!


Adzrin plak versi RnB .. sesuai dgn dia

Adira x best. Maybe suara dia terlalu nyaring
untuk versi piano tu...
Atau key perlu naikkan lagi
untuk sesuai dgn vokal dia


Syamel...
Versi Pop+Jazz+Retro .. 
mcm2 ada dlm arrangement dia
Lagu TERATAI LAYU DITASIK MADU
mmg best gila..


Tp persembahan Ernie lebih diingati
Dan Layla Sania td.. kena la dgn jiwa aku


Tp aku rasa mcm kalau ada Sissy Imann
Elizabeth Tan ke mesti lagi best kot
Mcm dah lama x tgk dorang nyanyi
Mcm Sissy Imann, mesti arrangement dia
kreatif!!!




No comments:

Post a Comment