Friday 16 April 2021

Kena ada jugak..




Walaupun dah dpt ubat dari doktor td
Aku beli jgk soluble. Mana la tahu
flu dtg lagi..


Gula2 Difflam dan Listerine pun kena ada
Tapi aku mmg amalkan listerine sejak sakit gusi
hari tu... dah jadi satu kewajipan..
Aku baca dlm internet, Listerin pun membantu
membunuh kuman dalam mulut!!!!


Tapi, alhamdulillah.. .  hari ni okay dah flu.
Batuk sikit2 je...walaupun berpuasa dan
belum mkn ubat 


Sebab semalam, aku gigih
buang mukus2 semua dalam hidung
Setiap kali bersin atau benda tu nak keluar
Aku pergi toilet and hembus semua!!
Banyak kali okay!!!
Berpuluh2 kali pergi toilet membuang
segala mukus dan pastikan dalam hidung
dalam keadaan bersih..



Batuk pun sama! Aku buang jugak kahak


Biarlah berkali2 kena pegi tandas..
Biarlah tekak sakit sedikit sebab kita paksa
jugak semua benda tu keluar..


Results dia, hari ni lebih baik dari semalam
Belum makan ubat lagi ni....


Moga2 terus baik!!!!

No comments:

Post a Comment