Monday 20 July 2020

Rindu Astro @15 Bila Tengok BAWANG LIVE







Bila tgk Bawang Live rindu betul channel Astro @15
dan channel hitz...
Sebuah interactive channel di Astro
suatu waktu dulu







di mana aku salah seorang chatters tegar di situ
Dan nickname aku tu lekat sampai sekarang


Sejarah nickname aku bermula dari situ..


Tp kami jenis chatters yg sgt friendly
Boleh lagi keluar lepak dan berjumpa
Bukan chat mcm tu jer...



Kitorang aktif dari zaman AF1 okay!
Aku dulu kan belajar dkt Ipoh
Bila aku turun KL aku 
ada jumpa moderator Astro @15
dan chaters yg lain jgk...


Dan masa dulu, selain @15 ni
aku aktif berFORUM!!!
Dulu2 takde social media mcm twitter, FB
So medium yg digunakan ialah FORUM
dia mcm website, yg korang boleh
up topic dan ramai2 akan berbalas komen!!
Especially pasal AF la...  last aku aktif forum
masa AF6 ....  maksudnya dari AF1-AF6



Masuk AF2013 (Zaman Bella)
Dah xde @15. Masa tu semua pakai FB dan IG jer
Forum pun dah tak ada.. 
so semua orang fans and haters
akan komen di FB dan IG jer


Kalau nak cerita lagi pasal AF2013 ni
Panjang lagi ni. Lain kali la cerita.
Buat sedih je kalau teringat ...
Tp aku pernah tulis di Blog yg lain
Dan post tu akan kekal jd memori
Yang penting penulisan aku tu bukan omong kosong
semata2 dah sekarang..... 



Percaya la ... apa yg ada dlm fikiran aku ni
sgt berguna utk someone... kalau bukan pada waktu
itu, mungkin 4 5 tahun selepas itu baru
orang akan nampak

No comments:

Post a Comment