Thursday 26 August 2021

Hari Yang Menyedihkan





Hari ni aku nak balik
Biasa khamis petang aku balik
Sebab jumaat jadual aku 1 je.


Aku dah sampai Miri
Tetiba dpt mesej ada meeting esok
Aku stress .. jarang meeting hari jumaat
Aku patah balik


Tp aku sempat hantar bahan fotokopi
And binding. Esok ambil..


Disebabkan terlalu stress dan sedih
Aku terlanggar tiang masa masuk parking
Kereta aku calar sikit :’(
Nampak kesan putih :(
Aku harap polish and wax dpt hilangkan kesan tu
Kalau tak aku hantar la pegi spray lagi nanti


Aku xtahu la .
Aku jenis syg kereta 
Aku patut sedih pasal kereta aku


Tp aku rasa lagi sedih sebab terpaksa patah balik


Dalam perjalanan patah balik tu
Serious berair mata aku drive
Patutnya aku dah sampai rumah
Tapi terpaksa patah balik
Bukan dekat… 


Pastu mak aku call tanya
Jadi balik ke tak
Dengan berat aku kata “tak jadi”
Dgn mata yg masih barair dan
hati yg benar2 stress dan sedih





No comments:

Post a Comment