Tuesday 31 August 2021

Kereta



Lepas basuh kereta baru nampak
Yang kereta aku ada kemek sikit
Lepas langgar tiang..


Aku belum hantar kedai lagi..
Kena ambil cuti..
Aku dah tanya kedai kereta
Nak ketuk and spray tu amik masa
5-6 hari ikut keadaan cuaca..
Sbb cuaca skrg mendung2 dan hujan hari2


Kalau aku hantar sekarang, aku xde transport
nak pergi kerja..


So mungkin minggu depan aku nak ambil cuti
Serious aku perlu cuti. Minda aku tak sihat setiap
kali berada di tempat kerja..


Bayangkan.. kau kena tinggal sorang2
dalam rumah.. yang takde orang pun dekat 
kawasan tu. Ada.. tp jauh.. 


Sunyi nak mampus
Aku depress okay! Penat buat2 mcm okay
depan orang !!! Dalam hati Tuhan je tahu


Tapi aku okay bila aku ada dgn family..
Terbukti tempat kerja aku sekarang
ibarat batu besar yg nak hempap kepala
Punca stress, anxiety, depress utk 5 hari..



No comments:

Post a Comment