Monday 31 December 2018

Balik meeting..


Kadang2 kita buat nak buat sesuatu dgn
betul dan sempurna.. Tapi orang lain
yg buat benda jd x smooth
dan kelam kabut.  


Hari ni dah kena balik ke tempat kerja
Ada meeting..
Tp x diberitahu pukul brapa


Maklumat tak lengkap ni la
aku x suka.. Seolah2 masa kita
tak penting. Dorang fikir diri dorang je


Cuba bagi tahu dgn jelas..
Supaya org lain dpt arrange
perjalanan masing2.. Bukannya dekat

Mcm aku jenis x suka lambat..
Aku mmg on time..


Aku keluar kul 7 kot nanti
Sebab nak singgah hospital dulu :(


Ni pun dah terjaga kul 3.30 tadi
Tak dpt tido dah..


Barang2 semua dah letak dlm kereta
petang semalam.. Benda2 yg besar2
mcm comforter, keyboard ..     


Sedih gila kena balik hari ni
Bermula la hidup sendiri
di tempat yg jauh dari org lain..


Apa la aktiviti aku malam nanti..
Sedih gila rasa... :(


Kadang2 aku dah bosan tinggal situ

Tak ada semangat :(
Bila la nak ada semangat
Aku cuba cari semangat baru
Maaf la... X semudah tu..

Okay la..
5.30 dah..


No comments:

Post a Comment