Thursday 13 December 2018

Kan... Nak laku kan produk, agak2 la..


Tgk video ni dulu..


Org yg offer Michael Ang tu
dah la x buat research dulu..
Pastu cuba nak tipu..

Sah2 Mike dah lama bg tahu dia
kurus sebab buat pembedahan potong
perut ke.. Usus..


Nak tipu org kononnya Michael Ang kurus
Sebab makan pil kau???  Huh melampau..


Tp mmg banyak peniaga mcm ni.. Cliche..
Org yg terdesak nak duit je sanggup buat
review atau jd jurucakap utk produk
yg sebenarnya dorang tak guna pun..


Tak rasa bersalah ke tipu orang???

Aku banyak jgk org mintak
buat review produk kecantikan/skin care
Aku x terdesak nak duit..


Benda yg aku x guna..
mmg tak la aku nak buat review..
Aku tak sanggup menjawab andai kata
sesuatu yg tak elok berlaku pada org..
And mmg tak berkat pun sebab menipu..


Kita cakap mcm2 kebaikan produk..
Tp sbnrnya kita tak guna pun..
Tak bermoral je rasa huhuhu..


Siapa2 nak beli skin care..
Jgn sebarang je beli online..
Baik korang cari je kat Watson
atau Guardian atau farmasi..


Yang online ni. Banyak tipu..
Satu kilang je sbnrnya..
Brand je lain2.


Benda selain produk ubat,
produk kecantikan/skin care
aku okay...




No comments:

Post a Comment