Monday 31 December 2018

Page 365 of 365



Hari paling emotional .
Tahu tak aku nangis
sepanjang perjalanan td
Sampai skrg ni kul 12 tgh hari


Makanan yg dibeli belum dijamah
Padahal lapar masa drive td..
Tetiba x lalu nak makan..
Selalu dkt rumah ada family
Hari ni.. Sendiri di sini..
Setiap tahun mmg aku kena balik
pada tarikh bufday aku... :(


Makanan td x mkn lagi.. :(
Perasaan aku lebih penting
dari makanan buat masa ni..


Tiba2 masa drive .
Banyak betul benda throwback
muncul di kotak fikiran. .
Dgn baca mesej2 wish bufday
dari group ke group yg lain
Dkt FB pun sama..

Tp aku x sempat reply sbb tgh drive
Aku baca dulu..
Bila dah sampai . Dah rasa selesa
utk reply, baru aku reply..

Dkt twitter dan yg paling
awal skali ialah Ummu..
Malam td dia dm..
Adinda yg paling annoying
Tp selalu mintak nasihat
dan tips ..
Yang selalu provok 
aku..  dan aku selalu provok dia
(tapi in a good way..  😂)
Hope dia masih simpan baju
yg aku belikan utk dia sblm ni..



Wish dari bonda paling buat aku
rasa nak nangis :(
Aku je tahu kenapa..


Meeting kul 3..
Aku x tahu mcm mana rupa aku
gi meeting nanti..
Dgn mata merah dan bengkak..
Masih nak nangis lagi
sorang2 dlm rumah ni...





No comments:

Post a Comment