Sunday 6 January 2019

Gol & Gincu 2 (9/10)


Best kot citer ni
Aku dah tgk..
Knapa aku bg 9/10


Dia ada banyak emosi dlm citer ni
Kelakar, sedih, marah.. Semua la..

Apa yg penting sekali
Kemunculan Sazzy sebagai coach
betul2 mengimbau Gol & Gincu 1
Dulu Sazzy(Sasha) sbg pemain..
Skrg sbg coach..


Pastu banyak benda yg sgt
memberi inspirasi dan semangat..
Citer ni banyak pasal team work, selfish,
Semangat setiakawan.. dan kegigihan..
Aku suka.. And serious nangis terharu..


Citer ni banyak menyedarkan
bahawa kat luar sana banyak
lagi insan yg hidup mereka
x la mewah mcm org lain,
tapi dorang sgt bahagia dan
saling membantu antara satu sama
lain..


Best citer ni..

Aku susah nak bg 9/10
utk cerita yg bukan action movie.


Lakonan Diana Danielle tip top..
Dulu masa dia muda2.. X suka..
Sebab dia cam action je..
and kuat sentap di social media..


Sama macam Marsha la
dulu mmg aku x suka.. Sbb dia
gedik dan over..


Bila dorang dah makin dewasa
makin matang.. Dorang jadi lagi
best...


Sgt berbeza la berbanding dulu
Bagus la mcm tu..
(clap)

No comments:

Post a Comment