Saturday 26 January 2019

Meriah Playlist







Finally ada something yg
bila di dengar.. Terasa quality

Aaaaaaaa

2-2 Both Sissy and Aisyah Aziz
punya lagu ni best..

Lagu Pesanan Ayahanda tu
aku dgr berulang kali
Sambil buat kerja..
Aku suka lirik dia
yang saiko dan sarcastic
ada di beberapa bahagian..
Damn awesome!!
Tak sabar tunggu muzik video
Paling suka muzik video
lagu KELIRU  ..


Lagu Aisyah Aziz  kedengaran
sgt klasik.. Lirik.. Sesuai dgn vokal
dia yg jazzy dan klasik..
Suka dgr bahasa2 klasik
dalam lagu.. Selalu dlm lagu
irama Malaysia je ada..
I'm not her fan..
Tp hari ni kita cakap di bawah
konteks muzik dan lagu..


Aku kan suka lagu2 dan vokal2
yg mcm Sissy dgn Aisyah Aziz ni..
Lagu2 Aisyah Aziz yg dulu2
serious x sesuai.. tak pernah suka
Kali ni punya... terbaik jgk
dpt rasa kesesuaian tu


Lagu "Bila Entah" tu mcm
nak dibuat Irama Malaysia
tp di pop jazz kan..
Maybe komposer dia
nak bg Dato Siti lagu tu
LOL...aku teka je

Muzik video best
Tp terlalu seksi..
Teruk dress dia..Sorry to say..
Tp konsep muzik video best
Cuma seksi tu aku x suka
Kalau dia tak seksi dan tak buat aksi
yang tayang bentuk badan tu
maybe aku akan Like video tu
Tak perlu kot aksi keterlaluan utk
mendapat perhatian..

Apa2 pun
Meriah playlist minggu ni

Peranan lagu penting..
Dpt mengubah dari tak suka
jadi suka..

Ada jugak berubah dari suka kepada
tak suka


Susah nak explain..


No comments:

Post a Comment