Thursday 31 January 2019

Thursday 31.1.2019


Aku dah masukkan minus one/karaoke version
lagu PA ke smule dan youtube hari ni
Dengan harapan ramai akan cover
dan kemudian share..


Aku tunggu jgk ada org lain upload dulu
Tp belum ada...




Aku yakin ramai tunggu karaoke version
and minus one tu and nak nyanyi
lagu ni . Mcm aku jgk..


Minus one tu aku dpt..
Dari apps online berbayar.
Quality pun okay kalau dah berbayar
tu...


Moga bermanfaat utk org lain juga


Sebenarnya ni 1st time aku
upload lagu di Smule..
VIP je dpt.. Mujur acc VIP aku
masih active...


Selalu aku just nyanyi lagu
yang org lain dah upload..


Terkial2 jgk sebab x tahu cara
2 kali upload..kali pertama tu salah..

Kali kedua baru perfect
Sebab kena divide
lirik supaya seimbang
untuk yg nak nyanyi duet nanti..


Tp ok je..lepas ni dah tahu dah
cara.. Yassss Pengalaman Baru..


Tak sabar tunggu music video
Hari ni keluar..


Bawah ni pulak link utk youtube..
if sapa2 x ada smule..


Yang youtube ni..
Sorry la aku x berpengalaman
Aku buat. Mcm tu je :)
Sebab nak cepat.. Tp ok la kan




Hope ok la apa aku buat ni
Kind of marketing jgk..
Bila ramai2 nyanyi..
Nanti tersebar la sikit2.


Sharing is caringđź’•❤️


Kalau sempat nanti aku upload
Akustik Hot tv version pulak
kat smule


No comments:

Post a Comment