Sunday 16 June 2019

Dont Be So Narrow Minded And Judgemental


Bebaru ni aku twit ni..



Mendapat hampir 5k RT..
Setakat ni masih 4.8k..
Tapi ia terus meningkat


Whatever... Aku tak batak RT
Aku cuma suka berkongsi dan
memberi pendapat aku...


Aku suka benda2 mcm ni utk dikongsikan pada
masyarakat.. Dont you think she is amazing??



Yaa.. Dr Amalina dulu
pernah masuk berita
time dia dpt reaults SPM
paling gempak di Malaysia..


Dia manfaatkan biayaan yg dia
dapat... Sampai dah jd pakar surgeon
hebat di UK. Dan sekali lagi namanya
jadi sebutan sbb dah selamatkan
AINUL mardhiah, bayi comel yg
menghidap tumor di bahagian mulut



Ramai org...
Reply dgn quotes twit aku
yg adore dgn Dr Amalina


Tak kurang hebatnya yang
suka timbulkan isu tudung..
dgn ayat yg kurang sopan..


Dan ada jgk org yg
tak tahu isu semasa...
dan tak kenal siapa Doktor Amalina
haihhh sedih!!!


Well.. Aku dah bersedia kuatkan
mental utk baca twit2
jenis condemn orang ni..


Tp kebanyakannya mereka dah
delete.. Tak sempat aku nak
screenshot..


Tp mcm biasa..
Mereka antara manusia yg
suka menghakimi orang lain
seolah2 mereka tu paling suci
murni di atas muka bumi ni..


Korang cuba fikir positif..
Skarang aku share pasal
kejayaan dia supaya dpt jd
inspirasi utk budak2 SPM


Yg korang timbulkan isu tak
pakai tudung tu dah kenapa..


LOL... Sempit sangat fikiran
dan apa masalahnya kalau dia
orang Kelantan...???


Aku xde masalah kenegerian..


Okay ni aku share twit2
yang elok....


yg sempat aku screenshot..
maksudnya mereka ni..
bijak menggunakan social media
dan ada adab okay..
dan tahu menilai sesuatu
Secara positif..


Ini sebahagian daripadanya..






 








Dan yang paling menghiburkan... :))



AMALINA 😂🤣



Begitulah  gaisss...
Beza org bijak yg ada adab
dan org yg acah2 bijak
tapi tak ada adab...


Jgn nilai org dari tudung..
Ramai je gadis bertudung
menari dkt TikTok tu
mcm xde maruah..
elok ke mcm tu...???
Lagi sampah yer...


Dr Amalina masa muda
tak ada masa nak bertiktok
bagai...


Dan.. Ramai jgk org bertudung
melakukan seks sebelum kahwin
dan mengandung anak luar nikah
Just saying...


Konon alim sangat.. Tapi
tetap lemah denga pujuk rayu
lelaki....

Jd, jgn nak condemn org
sangat la....

Jaga diri sendiri dan keluarga
kau lebih baik dari cari
kesalahan orang lain..


Cuba kalau jumpa depan2..
Entah2 kau pun nak bergambar
dengan Doktor Amalina


LOL









No comments:

Post a Comment