Monday 17 June 2019

July 1





Kalau xde aral melintang
1 Julai aku punya 2nd Operation..
Mta kiri...


Sebarang perubahan Doctor
akan inform... Setakat ni xde..
And aku ada 2 minggu utk
berhuhuhuhuhu tanpa perlu
pegi hospital...


Xde appointment..
Terus dtg pada tarikh pembedahan..

Doktor hari tu bagi 2 biji ubat
penenang... utk dimakan pada
hari operation supaya aku lebih
relax...


Sebab operation kali ni aku x amik
bius satu badan... Serik...
Sakit badan aku...


Kali ni just bius di bahagian tertentu
Means dlm keadaan sedar..


Berani tak aku??
Erm... Tawakal je la nanti..


Kali ni mungkin lama sikit
aku berehat.. Sebab mata kiri
ni paling banyak digunakan
berbanding mata kanan aku
yg dah x boleh jadi normal tu..
but still boleh nampak la..
cuma tak seperti mata yg normal..


Doktor siap pesan, sebelum operation
Jangan dkt2 dengan org main bola..
sebab kanta dlm mata sebelah kiri
aku tu takut jatuh ke dalam..
sebab pemegang kanta dah sangat
longgar....






No comments:

Post a Comment