Monday 10 June 2019

Lambat!!


Pernah dgr courier "Ninja Van"
Baru kot..

Kiriman aku x sampai2 lagi
dari 28 May...!!!

Disebabkan tunggu courier ni
aku x dpt berjalan hari ni..
Mungkin di Sarawak,
Ninja tak hebat.. X dpt
terbang cepat..

Kat semenanjung okay
la kot👌🏾


Kalau aku keluar je..
Nanti xde org dkt rumah
Leceh plak nak kena
ambil dkt office Ninja...


Actually nak gi beli...
Cerek elektrik.. Dgn hair dryer..
Mesti best masuk kedai
peralatan elektrik time2 ni
Masuk Courts Mammoth ke



Hair dryer tu utk aku..
Cerek tu utk sesi pertukaran
hadiah... :) dorang request tu
hahaha.. Office kitorang semua
main request nak apa.
Letak je list kosong..
Dorang isi je apa dorang nak
Tapi.. minimum RM70


Aku request kain je.. :)
Aku kan tgh nak beli kain
banyak2.. utk next raya...
Kain pun skarang mahal..
RM25 semeter.. Kalau 4meter
dah RM100... :) depend jgk
dgn kualiti..


Kain beli sendiri.. X sama dgn
kain org bagi.. Hahaha ada sentimental
value gitu...


Bila kain dah siap jd baju,
kita akan ingat org yg bagi..
Eh.. Tu pun kalau tahu
siapa yg bagi.. Selalunya rahsia..
Orang yg bagi je tahu..

Kami cabut undi..
Dan undi adalah rahsia..
Siapa dapat siapa,
semua x tahu..


Tahun lepas aku request speaker.
High quality..






No comments:

Post a Comment