Saturday 29 June 2019

Hantu Durian Singgah Kajang???








Omg!!!!

Salah 1 sebab knapa aku
dtg KL selain nak pergi tgk
show penyanyi yg aku support
Durian pun penyebab jgk
Hehehehe..


Nak jgk rasa
bahang musim durian di
semenanjung.....



Kalau kat tempat aku,
nak dpt durian murah
dah berkualiti, kena
pegi kampung2..
Mcm tempat keje aku
mmg tempat durian berkualiti
Tp skrg belum musim durian..



Tp aku dan family aku jenis redah je
Kalau nak makan, kami beli je
kat mana2 yg ada....
mmg sedia bajet je...


Durian kat atas tu..
Dia jual kilo.. RM20..
Dkt Stadium Kajang...
Pagi td aku gi situ...
Saja nak tgk apa je aktiviti
Program Jelajah 360° Smart Selangor



Dari jauh dah terhidu
bau durian.. Kena cari jgk ni


Semua 3 biji tu 4kg..
Not bad... Tp mmg berkualiti..
Biji dia kecik.. Isi dia agak tebal
Berbaloi la jgk...


Nafsu betul beli sampai 3
Kenyang durian je..
Tu pun masih ada lagi
Dalam bekas... Nanti
sambung melantak.. Hahaha
Hantu betul la


Aku makan kat hotel..
Bilik ni dah bau perfume durian
LOL... 😎😁😁😂😂😂


Tercapai dah hasrat aku
nak rasa Durian dkt semenanjung



Actually sakit kepala ni..
Aku sampai semalam..
pun mmg dah berdenyut2
sampai ke hari ni... Pelik la..


Kesudahannya duduk dlm bilik je
Order makanan dkt Apps Food Panda


Dunia makin mudah gaisss
Tak payah susah2 keluar
beratur, kena tunggu...


Tunggu kat bilik je...
30 minit, runner hantar
dpn pintu..


Makanan pun not bad!!
Nasi Talapia Penyet...
Gitewwwww...


Bawah hotel aku ni ada mamak
Tp malas turun.....



No comments:

Post a Comment