Monday 1 July 2019

Good Luck Doctor!!!



Petang ni.. Operation..
Bismillahirrahmanirrahim..
Moga semuanya berjalan lancar
Siapa2 yg follow blog aku
dan terbaca catatan ni
Doakan ya!!!


Good luck doctor..!!!
Jahit betul2.. Kemas2 nanti... :)
Doctor je nampak jahitan tu..
Org lain x nampak...


Best jd doctor..
Cuti 2 minggu.. Pastu
masuk kerja.. Dgn otak
yg fresh....


Tp cabaran.. Kena sentiasa
Alert dgn teknologi2 terkini..
dan mungkin ada jenis penyakit
yg baru..


Kadang2 ada Doctor..
Masih google jgk if dorang
tak berapa tahu..
atau baru jumpa kes
yg baru..



Kalau lepas petang ni
X ada apa2 update dari aku,
means aku belum okay...


Mood aku skarang,
Okay je.. Aku dah sedia..
Nak kata takut atau neves,
erm dlm 10% je neves tu


Aku anggap ini dugaan dunia
sakit dunia.. Yg harus dihadapi


Kalau yg kat dunia pun
kita x mampu hadap, apa lagi
kalau di akhirat kelak.....




No comments:

Post a Comment