Thursday 25 July 2019

Thank You, Doctor!!


Gara2 takut ubat tahan sakit
tu hilang effect time tgh driving
maka aku terpaksa balik
cpt2 td.. Kul 12 dah gerak
dari rumah..


Ni dah sampai tempat kerja..
Tgh baring.... Kul 3 sampai..
Aku tak singgah mana2 td


Setakat ni takde rasa sakit
apa2 lagi.. Nanti2 x tahu la
Fuhhhh harap2 x ada rasa
apa2...


So far check up tadi..
Sgt baik.. Mula2 Doctor Farah
yg check vision aku...
So far semua okay... :)


Lepas tu Doctor Wei Loon
Dia nampak mcm stress
salah key in apa ntah..
Sebab tu masa bukak jahit
tu rasa cam sakit dia cucuk..


Mood doctor penting tau..
Kalau Doctor stress, dia buat
kerja pun x brapa betul..


So far dia excited jgk td..
Tgk2 report aku yg Doctor Farah
catat tu terus dia cakap..

"wow.. Banyak sudah boleh
nampak Ooo.. Saya belum bukak
jahit, u dah boleh tgk huruf
yg kecil2 ni..." 😎🤓😂


Lepas tu baru dia bukak jahit
Ada 5 jahitan.. Mmg terasa
benda tajam mencucuk mata
Tp x la sampai nak meraung
sakit dia..


Next appointment 1 bulan lagi..
Fuh lega x payah gi hospital
dgn kerap... Alaaa rindu plak nanti
kat doctor2 kat situ nanti..
Dorang dah mcm kawan2
plak dah...


Doctor Farah pun mcm teruja
tadi masa check... Dia mcm
terkejut la.. Aku dah x pakai spek


Mula2 dulu masa awal2
pergi hospital tu, serious je
semua Doctor2 ni..
Bila dah selalu pergi.. Dah
kenal2... Sgt baik dorang semua..
..


Ada 12 org kot Doktor pakar
Ophtalmology kat situ...
Semua mmg terbaik la..


Thank you Doctor!!!!

No comments:

Post a Comment