Wednesday 17 July 2019

I Want It, I Got It...!!!


Setelah 2 minggu x drive.
Hari ni aku cuba2...
Sebelum drive lebih jauh
balik ke tempat kerja...
Ahad kot.. X jd balik semalam..
Aku manfaatkan mc aku..

.
Tadi mula2 aku g kedai berdekatan
Berjaya sampai dan beli barang
kat situ...


Kemudian aku cuba pegi
jauh sikit.. Tempat yg lebih
sibuk...


Alhamdulillah.. Aku masih selamat
Cabaran dia ialah masa nak
keluar/masuk simpang,
masuk parking
dan reverse nak keluar parking


Drive biasa je..
Tak laju... Sbb aku boleh
nampak clear kenderaan dlm
jarak 50 meter...


Tips pemanduan selamat.
Drive perlahan dan signal awal2.
Tak menyusahkan kereta
belakang atau dari depan..



Owhhh tadi,
Aku nampak org jual durian..
😍😍😍😍😍Omg!! Dah nak
ada durian kat sini...
Pantang nampak durian ok...



I want it, I got it.. 😍😍


Yummyyy




Esok2 boleh la gi situ lagi
😍😍😍😍😍😍

No comments:

Post a Comment