Saturday 27 July 2019

Host



Bebaru ni aku tgk satu
program Live di IG...



Tp ni bukan host dkt pentas
Yg aku maksudkan ni..
Yg dkt IG..


Kesian betul host tu
Kira host la jgk kan
sbb dia live di IG..
ke reporter.. Ntah whatever..


Sorry aku pun x kenal
dia... Dia pun x intro
diri dia..


At least kalau dia masih
baru skali pun, why not
dia bahasakan diri dia
guna nama dia sendiri..


Tugas dia utk interview
artis utk majlis tu..
Tp dia gagal interview
banyak artis..sebelum acara
sebenar bermula


Artis x kenal dia kot..
And dia kalah dgn wartawan
lain yg berebut nak interview
artis..


And  nampak mcm dia
x kenal artis2 yg melaram
dkt event tu... Sbb
artis mmg ramai..
Tp kalau x kenal mcm mana
nak panggil..


Kesian aku tgk dia
org yg tonton live tu
semua kutuk2 dia..
Cuba la bg sokongan..


Maybe organizer patut
cari partner utk dia..
Beginer kot.. Kena la
ada partner. Baru x kekok


Kalau kat Malaysia ni
aku suka Awal Ashaari..
kalau utk acara yg besar
Nak tahu sbb apa...?


Masa Anugerah DFKL baru2 ni
Dia sorang2 jd host tau..
Tp program tu berjaya..
Tak bosan..


Awal ni karektor dia
terasa la aura2 positif dia..
Dia cam sgt bersahaja..
Cool la....


Tu baru sorang2..
Kalau ada partner..
Lagi best la jawabnya..





No comments:

Post a Comment