Tuesday 24 July 2018

Gambar pun dapat bagi energy



Yessss.. 

Aku sukakan gambar...

yg ada aura bila kita melihatnya..

Tenaga dari gambar tu sampai

kita boleh rasa.. 


Amik contoh gambar Tun M sedang

bekerja. Gambar mcm tu

ada tenaga yg boleh buat kita

jadi teruja dan tetiba rajin terus.. 

And org pun akan impress dgn gambar 

mcm tu berbanding gambar lain

yang sekadar selfie... 


Suka tgk gmbr org sedang berusaha

bekerja dgn penuh semangat.. 

Sebab ianya dpt bg impak pada org lain

utk sama2 gigih berusaha.. 



Entah.. Aku jenis suka

tgk org yg rajin berusaha.. 

Walau susah mana sekalipun.. 

Workaholics aku ni... 


Bff aku semua jenis mcm tu..

Dorang semua idola lah

Mcm Ain. Marno.. Ramai laaa

and hampir semua geng2 accountant, 

auditor mmg mcm tu.. Dlm group

pun cerita pasal kerja...life kami

ditakdirkan utk bekerja keras 24jam



Serious..dari zaman skolah

Aku dikelilingi org2 yg gila kerja.. 

Semangat yg luar biasa... 

Cikgu2 pun yg semuanya jenis semangat. 

Lecturer2 pun sama.. Semuanya yg 

bagus2... Sampai aku x pernah rasa bosan

masa zaman belajar... STRESS dan letih

 tu... ada la.. 

Tp bosan tu.. X pernah...













No comments:

Post a Comment