Saturday 29 August 2020

Alhamdulillah


Satu kerja penting berjaya aku settle kan
pagi ni... tp terpaksa bayar mahal la..
Demi masa dan jimatkan tenaga aku..


Aku ada banyak dokumen nak print
dokumen kerja yang muka suratnya
Lebih 500 pages..


Aku print kat kedai je..
Kalau print pakai printer sendiri
boleh jam printer ni..
Semalam aku hantar kedai lain
Sampai hari ni tunggu dia mesej harga
tak dpt2 lagi..


So aku kena keluar cari kedai lain hari ni.
Syukur ada.. and terus boleh siap!!
Syukur sangat!!!
Ni kalau print sendiri ntah brapa jam
habis masa aku nak atur setting lagi..


Biarlah bayar mahal2 
Asalkan jimat masa dan tenaga aku!!
Well.. aku banyak benda lain nak buat
utk pemantauan nanti!!


Aku sorang okay kena buat ni..
Dah berapa hari aku tak dpt tido lena
Bangun terus fikir hal kerja
Sumpah rasa mcm depress!!
Aku tak tipu.. kali ni tekanan dia
mcm kalau tak buat, kena buang kerja
and orang akan pandang rendah kemampuan aku
So aku akan buktikan aku boleh!!
Dont try me!!!


Lepas 8hb nanti apa la nasib aku!!
Sebab salah seorang yg datang tu jenis
mulut laser and cakap pun kasar
cari salah orang...




No comments:

Post a Comment