Monday 17 August 2020

Relax2 dah la!!



Ramai betul benci Ajai...haha
Hari ni.. siap ada petisyen!
Suruh remove Ajai

LOL!!!!😅😅😅


Best kot ada Ajai...
Sebab dia bagi komen yg telus
Peserta big stage kena sedar
yang mereka dah jadi penyanyi,
Ajai tu guide penyanyi yg korang nak vote tu
supaya dia jadi penyanyi yg menyanyi dengan betul
Bukan sekadar penyanyi yg meletop2 viewers
di youtube tapi nyanyi live hancus!!!


Kalau xde Ajai, mcm hambar je komen
sebab Dayang terlalu berlapik dan mcm
takut nak bagi tahu benda2 yang
pahit utk didengar...


Tapi tu semua ala2 “drama”
utk menaikkan lagi rating program ni
Supaya org yg tak tengok 1st konsert
akan tgk di minggu hadapan..


Chill2 je sudah!
Tak payah la serious sgt!!!


Bersyukurlah ada org yg nak
betulkan artis pujaan korang tu
supaya jadi lebih baik utk
minggu seterusnya!!


Kebanyakannya masuk Big Stage kata
nak belajar sesuatu, tu Ajai dah bagi
tunjuk ajar dah tu! 



Aku tgk program realiti pun
Sambil2 tu aku nak guna utk
diri aku sendiri.. mcm mana menyanyi
dengan baik..


Contoh, aku tahu range aku tahap mana
Mcm ajai kata, tak semestinya yg boleh 
nyanyi sampai high note tu semua bagus..
Mentality yg perlu diubah!!


Betul la kata Ajai tu...
Dan tunjuk ajar yg dia bagi tu
Bukan senang2 boleh dapat okay..mahal tu
Kena tgk program realiti atau pergi
kelas vokal baru tahu semua perkara
tentang nyanyian semua tu


Masyarakat perlu diberitahu 
tentang perkara ni selalu..
Sama2 belajar sesuatu...
Bukan hiburan semata2 okay..



No comments:

Post a Comment