Monday 17 August 2020

Big Stage 2020 - Ajai Mengganas Di Minggu Pertama !!



Hahaha!!
Ramai tak setuju dgn Ajai
bagi 2 markah je dkt Hafiz Zainal


Tp xde ke yg tak setuju dgn Faizal Tahir
Sebab bg markah tinggi tak setimpal
dengan persembahan?


Pada pendapat aku, Ajai buat kerja
dengan betul. Komen yg dia bagi
sgt berguna utk ditelan dan improve
minggu seterusnya!!


Aku setuju je semua pendapat Ajai..
Sebab pada aku, lebih baik kita dgr
komen yg sebegitu... sebab daripada kita
seronok sgt dengan pujian sampai terlupa
utk jaga kualiti persembahan...


Ajai ni dia jenis yg suka memberi ilmu
dan mengajar orang supaya dpt menyanyi dengan
betul... tp dlm bentuk yg mencabar peserta..
Walaupun pedas didengar.. tapi kalau seorang tu
jenis NAK BELAJAR, NAK IMPROVE,
dia patut bersyukur ada orang BETULKAN DIA
agar lebih baik!!! Faham tak maksud aku..


Dan mereka patut ambil komen tu
dan perbaiki diri utk minggu seterusnya..


Utk minggu pertama td
yg menyerlah, Usop, Azzam Sham, Qody


Tp aku suka tone suara Dinie Rashid.
Tp dia mcm kurang keyakinan utk
tunjuk kebolehan sebenar dia.. 
low note tak dengar sgt..
Tapi boleh “rasa” nyanyiannya..
Kalau di “polish” lagi, dan lebih yakin diri
mungkin dia akan jd lebih baik setiap minggu



Dalam sidang media td,
Oh btw aku tgk sampai habis PC tu
Ada live di Youtube and IG..


Setuju, juri berpendapat peserta big stage
Seolah2 menyanyi utk show biasa
dan tak anggap big stage seperti pertandingan
Tak nampak semangat utk jd juara..
Mcm nyanyi karaoke je..







No comments:

Post a Comment