Saturday 1 August 2020

Service Kereta













Dah buat appointment 2 hari lepas
So hari ni 7.45 dah berurusan di kaunter.
Appointment pukul 8...

Service 72000km hari ni..

Best gila dtg awal. X ramai orang.
Parking pun senang... Terus masuk ...


Aku suka Toyota ni..
Selesa ... staff pun baik..
Minuman disediakan...



Dari dulu lagi mmg terbaik je
service and layanan dkt customer..


Kalau nak beli kereta, pilihlah Toyota
Service after sales mmg terbaik..
Produk Jepun, InsyaAllah tak banyak ragam
dan berkualiti... 
Value kereta masih tinggi in case nak
jual atau trade in..



Tp setakat ni aku xde rasa nak tukar kereta
Selagi enjin kereta aku masih elok
Takde meragam, aku akan stay...
Malas nak tambah komitmen...


So far kereta aku masih okay..Tiptop! 
Kalau ada masalah pun, ia bukan
dari engine... just masalah kecil
seperti brake fluid leak, kena ganti timing belt, brake pad
Benda tu biasa la kalau dah sampai
tempoh tertentu, ia perlu diganti.. 




No comments:

Post a Comment