Thursday 1 August 2019

?????????????



Tadi ada interview...
Tak ready utk di interview..


Dah lama x alami proses
interview....


Aku volunteer utk jd org 1st
yg diinterview... Kalau tunggu
lama nanti stress... Ada 30 org
Jadi, aku 1st tadi... :)


Ingatkan kena attend taklimat
mcm biasa.. Rupanya tak..


interview betul nj
mcm org mtk kerja tu..
Tp yg interview tu level2
aku jgk... Bukan pegawai
atasan..


Aku rasa 6 minit je..


Interviewer ada 4 org..
2 lelaki.. 2 perempuan..


. 9.10am aku dah settle..
Malaas balik office,
aku dgn kekanda D turun Miri
Gigih kan??? Balik hari...


Aku ni teringin nak try
Ayam Goreng McD Extra Pedas
Tp tadi dah habis :(
Mkn yg biasa je tadi...


Kekanda D nak beli printer



Done makan
Done beli printer...


Pas ni nak beli Caramel Machiato
kat Starbucks.. Pastu balik
semula ke tempat kerja...


Mmg gigih la kami berdua ni..
Turun Miri semata2 nak makan
McD dan beli printer, pastu balik


Semuanya gara2 taklimat
habis awal... Eh.. INTERVIEW




No comments:

Post a Comment