Wednesday 21 August 2019

Stress...!! Demotivated... :(


Masih stress dgn line Celcom
4G masih x ada..
Hari2 aku berkomunikasi
dgn org Celcom..


Balik2 suruh restart phone
tukar setting..


Brapa kali la nak bagi tahu
ni bukan masalah setting phone..
Ni masalah dkt pencawang Celcom
kat kawasan ni... Tak faham2 lagi


Balik2 dorang kata ada
masalah kesesakan 4G dan 3G.
Nak sesak apa nya...
Sini bukan Bandar pun..
Kawasan pedalaman kot..
Apa yg sesak sgt line...


Aku rasa nak marah je skrg
Internet ni mcm nyawa okay..
Tak ada internet, rasa
hilang fokus terus...!!!!



Sebab bayar RM168 sebulan
tp servis tak dapat guna..
Mesti la tak puas hati..



Tak pernah sampai 4 hari
mcm ni..dan selalunya
line Celcom mmg sgt laju
kalau dgn 4G...


Dah bg dah info..
location dgn koordinat semua..
Speed test...







Hari ni aku balik Miri
Sebab esok kena pegi hospital..
So malam ni ada la 4G aku..


Esok lepas balik dari hospital
X dpt line 4G..sbb aku balik
sini semula.. Mc 1 hari je..



Tak sanggup nak mintak 2 hari
Walaupun aku tahu doktor
baik hati nak bagi 2 hari
kalau mintak







No comments:

Post a Comment