Thursday 1 August 2019

Cyber Cafe



Siapa merasa zaman masuk
Cyber Cafe... Utk cari bahan
assignment...??

Aku!!


Bila fikir balik, zaman skrg
untung semua bdk2 ni..
Dah ada wifi.. Plan internet
Pakai phone pun dpt
online..


Berbeza dgn phone zaman dulu.
Phone dulu mana ada lcd sceen
besar mcm skrg..


Phone aku.. Nokia 3310 je
Tu pun yg 2nd hand je..
Cukup utk contact
family...


Can u imagine????
Dulu mana ada whatsapp
Semua SMs je..


Semua benda nak pegi CC..
Cari bahan...


Bila dah ada pendapatan sendiri
baru aku pakai phone
yg lebih baik. SONY ERICKSON
2 jenis.. K810i dan Vivaz


Kemudian bila pendapatan
semakin stabil... Aku guna
BLACKBERRY...


Blackberry phone yg bagus..
Seriously aku enjoy guna BB
Masa tu Blackberry Bold 3
Aku beli 2 ok.. 1 hitam, 1 putih..


RM1000 lebih satu...


Tp sedih Blackberry waktu
tu tak support Instagram


Lepas Blackberry,
Samsung S3.. Sampai skarang
ada lagi phone tu..
Masih berfungsi dgn baik
tp slow la... Aku x boleh
benda slow2 skarang ni


Lepas Samsung S3,
IPhone 6.. Pun masih elok..
masih digunakan sbg 2nd phone


Dan yg latest and tgh guna skrg
Huawei P20 Pro...


Sgt memuaskan walaupun
dah lebih 1 tahun guna.


Nampak x... Aku ni orgnya
bukan seorang yg demand..
dlm keluarga....


Aku x suka mintak macam2


Kalau aku nak,
aku akan usahakan tanpa
menyusahkan org... :)






No comments:

Post a Comment