Thursday 22 August 2019

Seminggu lagi


Aku dah balik semula ke
tempat kerja aku..
Mcm biasa 4G masih x ada
Bergantung pada wifi yg
x seberapa ni..


Sampai2 je aku buat aduan lagi


Aku x boleh duduk diam okay..
Akhirnya dpt jawapan ni


dari DM di twitter...
Sekurang2nya jawapan ni
lebih baik dari dia suruh
restart phone dan balik2 kata
berlaku kesesakan 4G dan 3G
yg aku dpt hari2..
Jawapan x masuk akal..


Finally dia kata ada masalah
teknikal... Itu baru betul..
Sebab benda ni terjadi lepas
petir kuat hari tu..


Kita tgk seminggu lagi mcm mana


Sayanglah quota internet aku
tak habis guna bulan ni..
Tp bayaran tetap sama..



Anyway check up kat hospital
tadi okay je.. Doctor Wei Loon
x ada... Doctor Chua
yg check aku..


Doctor Farah pun x ada..
Selalu dia yg check vision
aku sblm jumpa Dr Wei Loon..
Doctor lain td... X brapa kenal


Aku sakit kepala..
Tp nak tgk Americas Got Talent jap


Esok jumaat, aku akan balik
semula ke Miri..
Mana dpt duduk sini
kalau line masih x okay..


No comments:

Post a Comment