Wednesday 21 August 2019

Magnetic Sunshades dan Beast Coating



Barang2 ni baru sampai..
Beli kat shopee...

Magnetic Sunshade ni.. Awwhhh smart.. 😎
Sunshade ni dia mmg fit
perfectly dkt tingkap kete aku
Yang best nya benda ni dia
magnetic.. Jadi, x mudah
la tertanggal..

Zero clip needed ya!!
Kukuh je dekat tingkap..
Even kalau bukak tingkap
pun x akan terjatuh..
Dia still lekat pada frame
tingkap kete...



Sumpah smart...!!
Tinted kete aku gelap dah
sebenarnya.. Tp aku rasa
nak gelap sikit lagi.. Silau!!
Jadi aku cari dkt shopee


Quite expensive.. RM280
utk 6 pieces.. Rush kan ada 6 tingkap
termasuk 2 yg kat belakang..


Mudah dipasang..
Sebab frame tingkap kereta
kan sejenis logam, dia
akan melekat la... Mmg senang


Untuk tingkap depan..,
dia mmg half mcm ni supaya
senang tgk side mirror..
Okay la tu... Aku suka mcm tu





Tingkap tgh.. Full..!!
And mmg perfect cutting la
untuk Toyota Rush...

Aku suka..!!

Kalau dari dlm kereta,
still boleh nampak lagi
dkt luar... X la gelap sampai
tak nampak...





Dari luar baru la nampak..
Gelap sikit.. Org kat tepi pun
tak senang2 nak intai apa
yg ada dlm kereta...
Lebih selamat...
Gambar kat atas ni
aku belum letak tingkap belakang lagi

Nampak kan perbezaan dia..?
Yasssss I Like..!!!


FYI gambar ni di ambil tgh2 panas
jam 3.30 ptg..



Apa2 pun aku suka sgt magnetic
sun shade ni... Confirm
sapa2 naik kete aku
akan rasa tenang dan sejuk
hehehe



Okay... BEAST COATING
Pun dah sampai


Dia siap bg kain micro fibre..
Nice...


Tp aku xde masa nak buat
skarang... Nak buat ni kena
basuh kereta dulu..


Kete aku masih bersih dan
shining2 ni.. Belum bercadang
nak cuci...


Dan... Sebenarnya
Aku masih down dgn Celcom
aku x dpt terima jawapan2 bodoh
yg dorang bagi pasal masalah
4G tu... Walaupun skrg aku dah
dkt Miri.. line okay..



Korang x faham, betapa
pentingnya internet pada aku


No comments:

Post a Comment