Monday 19 August 2019

Malam Tadi...



Kan x ada line..
Dia punya stress x dpt bukak
semua apps tu mmg
x boleh bawak bincang..
Rasa nak keluar je.. Cari line..
Isk....


Mlm td tgk big stage kat tv je.
Aku baru nak tgk youtube..
Youtube best lagi..
Ada interview.. Host pun best..


Radin and Sissy Imann ya host
kali ni...!!!


Tp xpe aku dah download..
Sementara aku kat luar ni
aku sempat download BS Live Plus


Btw dlm ramai performance mlm td
Suka Han Byul (LOL... Mcm x caya kan
aku suka tgk dia..)


Dia nampak jujur dlm persembahannya


Selain Han Byul.. Suka Feeya Julia dan Neeta


Feeya antara peserta yg dpt nyanyi
high pitch dgn penuh emosi
LAGU TU kot power!!!
Aku pun suka lagu Perasaanku..
Feeya cuma perlu confident di atas
stage dan perbaiki komunikasi..
Dia mcm takut2...


Pls someone tolong dia..


Faham, bila kau sorang2 Sarawakian
ditempat orang... Terlalu baru lagi..
Kalau x kenal sgt lagi org.. susah....
Confirm dlm hati nak family
ada sama...

All the best la utk dia..


Neeta... Omg.. Dia nampak
cool habis...feel cukup..
Suara pun okay..


Next week lagu dorang best2....


Tahu tak lepas tgk BS aku tgk
I  Can See Your Voice..
Sampai 1.30... Lewat tido

Kelakar terok ICSYV mlm td..
Sbb masa rancangan sama dgn Big Stage
So salah 1. Kena record la...


Ella, Dato AC dan Amy Mastura
artis jemputan..


Korang kena tgk.. Sumpah kelakar..
Paling havoc setakat ni.. 👍🏾












No comments:

Post a Comment