Friday 24 May 2019

Cuti dah mula


Td Atiq tumpang aku..
So aku hantar dia ke airport..
Panjang cerita kitorang
dalam kereta..

Atiq ni org Kelantan..
Tp dia balik Penang..


Esok aku pulak...
Haihh aku dah mcm
org balik kampung
pulak ni..


Airport mmg sibuk
hari ni dan esok
Geng2 cikgu semua
dah start cuti...


Esok satu flight dgn
AFIQ and Ijai... 😁😜
Geng satu tempat keje..
Atiq bg tahu td
dorang balik ikut flight 1.45
esok.. Doakan flight kami
selamat...


Hahaha mesti dorang
terkejut nampak aku
ada dlm flight 1.45 tu esok
Well.. KL dah mcm
rumah ke 2 aku okay..
Walaupun hakikatnya xde
rumah kat situ...


Maksudnya esok
Aku berpuasa lebih 50 minit
berbanding selalu..
Waktu berbuka x sama
πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼


Sahur esok makan kurma
lebih sikit laaaa....
utk lebih energyπŸ’ͺ🏼






No comments:

Post a Comment