Monday 27 May 2019

[Hotel Review] Prescott Hotel Kuala Lumpur Sentral


Holla!!
Aku baru sampai KL semalam






Eh.. Ni kali ke 2 aku review hotel
ni.. Ini bkn kali pertama stay sini

Review kali ni berbeza dgn yg dulu


Dkt setahun setengah kot
aku x stay sini...
Rasanya last.. Masa kes
kebakaran Pusat Tahfiz Ittifaqiyah
dulu tu.. Sbb aku ada pegi lokasi
kebakaran..


Ok review kali ni..
Nak bg 5 star la kat Prescott Hotel


Bilik single yg menepati citarasa





Katil selesa..
Ada ruang.. yg luas...
Iron board dan iron disediakan




Toilet besar..
dan bersih




Ada peti sejuk..
Kebetulan aku bawak kek
Memang patut sgt la
ada fridge..


Bilik 8243 ni best okay..

Dulu dia bg bilik yg...
Agak sempit.. Dan
ada yg bau rokok...


Sbb tu aku nak try hotel lain


Kali ni aku kembali ke sini
dgn harga RM60 semalam..
Rasa berbaloi..


Semalam aku buka puasa dkt hotel
dining in..

Menu sedap.
Ada ikan bakar..
Mmg sedap...
Mkn kat bilik je...



Kira nya ada pembaharuan la
hotel ni..











No comments:

Post a Comment