Tuesday 28 May 2019

Iftar Vol. 2


Semalam..
Aku berbuka dkt
The Majestic Hotel KL







Dkt sini ada lebih dari 1 hall/restauran
Contango utk western food..
Function Room more to local food


Masa booking kena bagi tahu..
Takut dia letak kat Contango
Padahal kita nak local food


Kalau kat Contango RM150
Function Room mcm yg aku
pilih ni RM125... Local food
Tingkat 2...


Kalau dlm internet dia kata
Dkt tingkat 3..tp semalam
Ada event lain di level 3..
So kena tanya2 la staff situ


Contango dkt level bawah skali
Lebih mewahnla.. Restaurant dia
Kalau suka western, japanese
Thai or Italian food.. Boleh la







Mmg byk hidangan ala kampung
Dan tradisional melayu..
Lidah kemelayuan mcm aku mmg suka
la makanan local ni..


Tgk atas tu.. Ketam uolsssss
Agak2 malas nak masak ketam
Datang je sini.. Boleh mkn puas2🤣



Pastu jgn lupa bawak hand sanitizer
dan wet tissue.. Senang lap tangan
in case malas nak pegi wash room :)












Kari ikan tenggiri gais..
Sedap

Rendang semua ada..
Udang dia besar2..
Puas makan.. Sumpah
Aku amik 4 ekor.. Rasa puas













Semalam aku org first
yg sampai and first masuk
Table aku dkt belakang skali
bagus jgk la..


Table belakang senang bergerak
Tak perlu lalu dpn org lain
Table belakang boleh tgk
gelagat manusia...






Tak ramai org dtg sini..
Adakah sbb harga mahal??
Atau sbb semalam hari isnin
Jemmm teruk masa nak ke Hotel Majestic


Aku mmg nak hotel ni
utk berbuka semalam..
Sbb nak mkn local food..


Banyak lagi hotel lain
Tp aku dah tetapkan hati..
Bila lagi nak jejak kaki
kat Hotel tu.. Dia mcm Hotel
yg zaman2 Jepun gitu..
Klasik... Tp mmg nice la








Nak stay situ mungkin tak la
Bilik dia boleh tahan mahal
RM300-RM400 semalam..



Semalam aku dgn beg2 aku
Pegi hotel ni.. Sebab aku plan
Lepas berbuka terus ke airport
Sampai kul 9 aku kat situ..


Yg suka privacy..
Korang akan rasa best
berbuka kat situ... Tenang gitu






No comments:

Post a Comment