Tuesday 28 May 2019

Done...


Done check up...
Alhamdulillah... Baik je
hasil peneriksaan vision hari ni


Tak konsisten la vision aku
Sekejap ok.. Sekejap x ok..


2 minggu lepas tak ok
sebab ubat.. Doctor dah stop
kan ubat tu.. :(


Hasilnya hari ni baik..


Tp Doctor Wei Loon suruh dtg esok
Bincang pasal operation
mata kiri...


Dia nak petang ni..
Tp aku rasa esok je la..
Penat kot nak tunggu pukul 2..
So esok pagi la aku terus
jumpa dia..


Tak nampak Dr Salwa hari ni
Dah cuti kot..
Dr Rasyiqah nampak bz td..
ada kes kecemasan..


Dr Farah dgn Dr Zira check
vision aku td 2 kali..
Doctor pun pening..
Skejap ok skejap x ok..
pastu ok balik.. Lol..



Tp doctor, percayalah teori aku
Mata aku mmg malas time
ngantok..


Mcm hari ni aku cukup tido
Lancar je aku tido dkt.
Capsule yg sempit tu..
Janji dpt luruskan badan..


Doctor Wei Loon tu
dah pandai mengusik skarang😏
Tahu2 je dia aku baru
balik dari KL tadi...
Dia cakap..
"waaah bestnya ada org
baru balik shopping dkt KL"


LOL doctor.. πŸ˜‚πŸ˜‚
Tak apa la.. Janji doctor
happy.. Kalau doctor masuk air
Aku pun automatik akan
masuk air.. Kelakar la


Td dia cakap mata aku okay

Pastu aku cakap
"eee doctor, dua minggu lepas,
saspen sy doctor bila doctor chen
cakap pasal mata saya x nampak
sebab ubat tu"


Gelak je doctor wei loon tu..
Pastu dia cakap..
"saspen..?? tak ada apa2 laaaa"
Pastu dia gelak je..
Gelak tu jgn comel sgt..
Hensem plak doctor cina tu
bila dia gelak td..


Sbb dia selalu serious okay..
Maybe dia seorang yg very detail
Sebab tu nampak serious je


Kalau doctor happy
Aku pun happy jgk.. πŸ˜‚


Doctor tu...


Nurse pun kata nak dtg rumah
raya nanti.. Datang la.. :)


Td saja belek2 kad tempat doctor
buat catatan...







Tp mmg banyak lukisan bulat2
Bentuk mata la tu...




No comments:

Post a Comment