Tuesday 28 May 2019

[Hotel Review] Capsule Transit KLIA2



Memandangkan flight aku
7pagi esok..


Dan aku sbnrnya ada appointment
Means sampai je kat airport Miri
esok, terus gi Hospital...
Appoibtment 8.30..
Tp kul 10 kot aku sampai


Sbb lepas aku dah beli tiket
Baru aku teringat yg aku
ada appointment....


Jadi aku perlu rehat yg baik
Supaya hasil pemeriksaan
esok okay...


Nahhh ni aku check in kat
CAPSULE!! Sebuah container








Mmg utk tido je..
Berdiri mmg x dpt la
dalam ni


Aku mmg nak try
tempat ni.


2 bintang je aku bagi..
Sbb toilet dia x best..
Nak mandi pun x selesa
Baik pegi airport punya toilet



Pintu toilet dia
terlalu complicated..
Malas dah aku..


Aku rela gi airport punya toilet..


Towel disediakan..
Tp apa gunanya kalau toilet
tak selesa..


Tempat tido dia boleh la
Tilam je kan...
Pintu mmg xde..
Just pakai tutup mcm tu je


Tp dia mmg asingkan la
bukan campur lelaki perempuan..



Harga tempat ni RM125



Bagi yg nak rehat yg selesa,
Boleh laaaa..


Mcm aku.. Aku nak luruskan badan
Penat dari tgh hari..


Nanti aku cerita lagi..
Apa aku buat hari ni..


Nak tido..
Esok bangun kul 4...
Lagipun line x okay..


Last.. Last..
Bila baring dlm ni aku terfikir
Kalau gempa bumi ni,
mmg habis terus la..
Tak sempat nak keluar..


Hurm

No comments:

Post a Comment