Wednesday 15 May 2019

Tak Ada Line


Semalam aku sampai pukul 3.30


Paling mengecewakan
Tak ada line..
Mesti sbb hujan lebat
and petir kuat kat kawasan
ni sblm aku sampai...
Tempat ni sensitif betul
dgn petir... Kompom terus hilang
line telefon


Bila sini dah xde line..
Lama.... Kadang2 the next day
pukul 8pagi baru okay line..


Tp yang ni x tahu pukul brapa
Aku bangun sahur line dah ada


Of course la perkara pertama
bila bangun tido.. Bukak whatsapp
Benda paling best bila
nampak nama2 fav people
ada dlm senarai top message..
Rindu sebenarnya..


Pastu paling takut
Kalau ada message pasal kerja
Hal2 pejabat Yang tiba2 dtg..
Contohnya kena attend kursus
dengan tiba2.. Hari ni kursus
hari ni baru bagi tahu.. Itu
mmg aku hangin..
Jgn rosakkan mood aku
dgn benda last minute..
Mood aku baru nak baik...
Sbb aku dah dpt tido 8 jam
yg aku perlukan tu...
Yassss


Tido yg lama adalah therapy
paling  berkesan utk kita
lupakan hal yg mengecewakan


Disebabkan line xde..
Semalam aku tido awal
Lepas isyak.. Mmg tido terus
Dgn mood yg... Down..
Cuaca yg sejuk
Tak payah pakai aircond
and kipas.. Bayangkan sejuk dia
Heaven...

Malas nak fikir hal dkt hospital
Move ON...!!!!


Hari ni ada taklimat..

No comments:

Post a Comment