Friday 15 December 2017

3KM lagi...


Jom tgk perbezaan bacaan pada treadmill hari ni 
berbanding 2 hari lepas..



Hari ni aku increase speed ke 4.5 
berbanding 4.3 ..2 hari lepas..
Dan of course masa pun semakin pantas
43 minit berbanding 48minit 2 hari lepas
Maksudnya cepat 5 minit la
dgn speed 4.5 ni

So hari ni 3KM utk 43 minit ..
dan dpt burn 211 kalori..



Yang ni before aku berhenti sepenuhnya tadi
Aku target 3.2km = 8 pusingan stadium..
Tp yg ni aku dah kurangkan speed ke 2.4
maksudnya tgh cooling down la..berjalan mcm biasa
2.4 ni speed mcm berjalan dalam shopping mall gituu



Hari ni agak baik..
Tak berpeluh sgt..
Sebab aku mmg halakan kipas
betul2 depan muka aku..
Selesa sikit..
Aku mmg tak suka berpeluh2 kat muka..



Ok la.. tu untuk hari ni..
Lagi 2 hari aku x sure boleh walk ke tak
Sebab aku rasa mcm nak piyed .. hurm..
Sebab sakit pewut ni.. :(


Ok la nak mandi jap..
Dan tiba2 lapar! Hahaha!! 



No comments:

Post a Comment