Wednesday 13 December 2017

Walking...







Treadmill ni ada je dkt rumah..
Tp orang kata kalau dah malas tu.. malas jgk..
Hurm...


Sebenarnya tak ada masa..
Bila ada masa... time tu pulak la aku tak sihat..
Deman la.. pening kepala la..
So benda ni... aku baru ada masa hari ni..
Sebab aku rasa aku dah sihat..
Sebelum ni aku rasa penat je..
and kepala aku x bleh gegar..
So hari ni aku walk je...
tak jog pun... 


Warm up je... sejam walk pun jadi la ..
Keluarkan peluh sikit..
Hari ni dah la sejuk.. hujan kan luar..


Ya aku dah gemuk!!!
Aku ni sekejap je gemuk... 
last kurus 2012-2013 ...
Masa tu aku mengamalkan gaya hidup sihat
Hahahaa... 
2014-2015 aku dah mula berisi..
Dan 2016-2017 makin berisi... sobss ..


Tak pe la.. kurus tak semestinya sihat
Genuk pun tak semestinya tak sihat ...
Jgn nak judge orang gemuk k..
Awak pun tak la perfect sgt huhuhu



Ok selepas lebih kurang 48 minit

Speed 4.3 tu jalan super laju... taraf joging slow la..
Time : 48:40 .. 48minit 40saar
Dis: 3.04 ... distance / jarak : 3.04km lebih kurang 7 pusingan stadium...
Cal : 214 ... kalori yg berjaya di burn kan...

Ok la tu... target aku 3km je..
Aku kan ada asthma.. x bleh aktif sgt...


No comments:

Post a Comment