Sunday 17 December 2017

Takut



Betul tu..


Apa yg kita takut dan kita tak nak..


Itulah yg selalu terjadi... 


Mcm apa yg berlaku lately..

Semuanya aku dah fikkr lama dah..




Sebab aku punya gerak hati mmg kuat...



Nanti aku huraikan lagi pasal ketakutan yang 

menghantui aku ...



Now ngantok..

Esok aku nak hantar member aku gi airport



Ya... kalau aku ada.. aku akan hantar

kengkawan aku g airport ... 

kecuali malam je aku tak boleh..

Kalau siang.. aku xde hal... :)



Kawan kita dtg dari jauh..

Kena la bantu dari segi pengangkutan

Aku pun kalau travel..

Mmg nak save cost..

Tapi kadang2 aku nak cepat..

aku amik teksi...

Kalau dari KLIA ke Hotel

Aku akan amik teksi...atau GrabCar ..

Sebab aku malas nak ada banyak pit stop



Sebelum2 ni aku selalu naik bas je

Tp kena berhenti kat KL Sentral..

Murah mmg murah.. tp penat..



So aku dah malas naik bas..

Aku nak terus sampai destinasi 

tanpa ada singgah mana2 lagi..




Sebab aku pernah kena tunggu lama

dekat KL Sentral utk dptkan teksi..

Sampai 30minit que...

Bagus aku terus naik teksi dari airport..

terus sampai hotel..tak payah kena que lama




So tu la dia..

Aku faham.. traveller mmg perlukan transport

Sebab tu kalau kawan2 aku datang dari jauh

aku akan tolong hantar...










No comments:

Post a Comment