Wednesday 20 December 2017

Rest In Peace JongHyun





Tak bleh move on pasal hal ni..
Even aku bukan fans dia... tapi entah la..
Susah nak explain...


Kalau aku jadI kawan dia
ahli keluarga atau pernah bekerja dgn dia..
Aku akan rasa bersalah
Sebab tak jadi pendengar masalah dIa..
Tak bagi sokongan moral pada dia..
Mcm dia ni nak bercerita
Tp tak tahu nak cerita dgn siapa..



Tapi mungkin jgk dia sendiri 
susah nak percaya orang.
Sebab tu dia tak cerita..



And aku baca komen orang Malaysia
yang pada aku tak sensitif dgn kematian orang



Orang Melayu plak tu

Korang dah knapa ??
Nak acah2 islamik tak bertempat..


Mungkin yg komen2 sebegini
tak pernah ada kawan yg beragama lain.
Jadi, dorang tak open minded!!
So sad! Tak reti hormat orang..



Pastu siap 2 sebut neraka bagai
Tau2 je.. mcm la dia Tuhan!
No manners!!


Racist!!! Jgn la buat malu !
 

Tak salah kot nak 
luahkan rasa sedih walaupun bukan fans
tapi sebagai manusia..
Sebab mcm aku. Aku baca 
kisah2 JongHyun ni..
Dia singer songwriter yg berbakat.
Aku tgk video2 dia yg org upload..


Dan ada jgk kaitkan dia
dgn list2 artis yg mati bunuh diri
pada usia 27 tahun... mcm Amy Winehouse
dan ada beberapa lagi..
Semuanya bunuh diri pada usia 27tahun..


Whatever...


Sedih dowh...
Aku x tau knapa aku rasa sedih
Padahal aku bukan fans dia pun..


DEPRESSION IS REAL!!!!!



No comments:

Post a Comment