Tuesday 19 December 2017

Penat tapi ...


Penat hari ni..
Tp sebab cuaca sejuk sgt..
Sesuai kalau walking lagi dgn treadmill


Walaupun treadmill dlm rumah..
Mesti pakai kasut jugak..baru selesa...
Tp kasut ni mmg bersih la.. mmg khas
utk walk and jog dgn treadmill ni..






Hari ni aku up kan lagi speed 


3 hari lepas speed 4.5 ... 3km utk 43 minit

Hari ni..up speed lagi ke 4.8 ...

Dan hasilnya...
3KM = 38minit 
Cepat 5 minit ..
Dan kalori yg terbakar 211 


Berasa jgk penat dia..
Rasa nak berhenti masa 2KM tu
Tapi aku teruskan jgk sebab nak 
buat comparison ..



Dan mcm biasa aku akan berhenti sepenuhnya
bila dah sampai 3.2KM = 8 pusingan stadium..
Masa ni dah slow kan speed..ke 3.0


So hari ni aku walking selama 41minit sejauh 3.2km bersamaan dgn 8 pusingan stadium..


Setiap kali walk aku akan set target 
dan cuba capai target ...


Ni baru walking tau..
Kalau jogging kena speed 6.0
Taraf orang marathon punya speed..
Ini kompom tak larat aku..
Better aku walk je ..
4.8 tu pun taraf jogging jgk
Tp jog yang perlahan.


Aaahh penat



((Dah terbaring dkt sofa))

No comments:

Post a Comment