Monday 11 December 2017

Outing


Aku keluar jap hari ni
First pegi hantar laptop aku yg skrin pecah tu
Of course lah ganti screen baru..
Aku bajet RM700! Kalau lebih dari tu
Aku kena fikir beli laptop baru je..
Tp yg mengejutkan ganti skrin laptop aku ni
hanya RM450 ... terus aku on je!!
Dan bayar deposit RM200
Seminggu lagi siap la...  





Laptop Toshiba ni mmg bagus..
Aku mmg sayang laptop ni
walaupun ada laptop lagi satu..
Laptop Toshiba aku ni mmg aku guna
utk buat keje2 berat .. and ada software yg aku beli
sampai ratusan ringgit.. sebab tu aku sayang...
and akan cuba selamatkan selagi boleh..


Ramai cakap.. baik beli laptop baru je kalau skrin 
dah pecah / rosak...tak berbaloi la dan mcm2 lagi..
Org lain mungkin la terus beli laptop baru
Tp aku tak.. aku tahu kekuatan laptop aku..
Masa beli mula2 dulu pun mmg pilih spesifikasi
yg sesuai utk buat keje2 grafik.. recording
... video editing .. dan sbgnya..


And.. aku mmg sayang barang..
Lebih2 lagi beli dgn duit sendiri ni
mmg sayang dia tu tahap susah nak explain..


RM450 utk skrin baru! Berbaloi okay !!



So settle hal laptop..










No comments:

Post a Comment