Monday 11 December 2017

Tak Payah Merungut..


Hello people.. saja nak bagi tahu..
Korang tak payah la merungut pasal perkhidmatan polish atau wax kete mahal okay.. sebab keje ni mmg meletihkan..dan penat...Kecuali lebih dari sorang yg buat.. 




tp kalau buat sendiri.. kita tahu kat mana ada calar pada kereta kita .... 




Walaupun pakai machine tu..
Tp tetap perlu banyak tenaga
dan kekuatan lengan amat diperlukan!!!


Ini bukan kali pertama aku buat sendiri
Dulu selalu buat utk kete Myvi aku yg color hitam tu
Sebab aku mmg suka kete aku berkilat...


Utk kete Rush ni.. baru kali pertama aku buat sendiri
Selalu aku hantar kedai je...
Tapi memandangkan cuti.. aku nak la buat sendiri..
Ya Allah.. serious aku kena sambung esok..
Tak dpt siap hari ni.. 2 jam pun x bleh siap!
Aku penat ... esok pagi aku sambung!



Abang2 keje polish ni kompom gelak
kalau tahu aku buat ni sampai kene sambung esok
Whatever... at least aku ada effort utk kete aku sendiri.




(Dah lama tak excercise lengan) 😫




No comments:

Post a Comment